Ważna informacja dla klientów Geis Parcel.
Zgodnie z informacją podaną przez Geis Parcel związaną z decyzją o zakończeniu działalności i wycofaniu się przewoźnika z polskiego rynku usług kurierskich, informujemy, że od dnia 1.08 nie będzie możliwe tworzenie listów przewozowych w systemie Shipping Manager OnLine, Shipping Manager 1.0 oraz w API Shipping Manager dla przewoźnika KEX i GEIS. Jednocześnie przypominamy, że wszystkie dane z już utworzonych przesyłek w systemach Geis pozostaną zachowane i będą dostępne do czasu ich samodzielnego usunięcia przez użytkownika.
Geis będzie kontynuował działalność w Polsce w zakresie obsługi przesyłek paletowych, spedycji, transportu drogowego, morskiego i lotniczego oraz logistyki kontraktowej.
Wszystkich aktywnych użytkowników każdej z wersji naszego systemu zachęcamy do korzystania z aplikacji z wykorzystaniem innych przewoźników. Przypominamy, że w naszych systemach nie trzeba dokonywać żadnych zmian w przypadku zmiany przewoźnika, a wystarczą jedynie aktywna umowa i dane dostępowe do właściwego systemu, które należy wprowadzić w ustawieniach konfiguracji przewoźników.